loading...
مسجد امام رضا (ع) شهر میانرود
Admin بازدید : 102 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۴ هیئت رایه العباس (ع)

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

..:: شب عاشورا محرم اضافه شد ::..

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۴ هیئت رایه العباس (ع)

مداحی حاج محمود کریمی شب عاشورا محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – آقا دیگه بیا الغوث و الامان – مناجات
بخش دوم – گرفته خون چشم برادر حسین – روضه
بخش سوم – احساس عباس انفاس آل الله و خیر الناس عباس – زمینه
بخش چهارم – وای پسر ابوتراب یل سپاه حسین – زمینه
بخش پنجم – ای عزیز فاطمه بیدار شو – واحد
بخش ششم – امشب دوباره تا سحر بالاست – واحد
بخش هفتم – میری و من بی قرارم علمدارم – تک
بخش هشتم – من با تو خوبم و این خوبیشه – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب تاسوعا محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – ای زخم های پیکرت آیات محکمه – روضه
بخش دوم – کنار دست تو من روی خاک افتادم – روضه
بخش سوم – مشکت صد پاره شده – زمینه
بخش چهارم – چه جلالی فتبارک له – زمینه
بخش پنجم – به نام خاک دیار خدا به نام نجف – واحد
بخش ششم – ساقی تشنه ها کجا افتادی – واحد
بخش هفتم – به شاه وفا میر دلدار ای جانم – تک
بخش هشتم – بی تو خشکم خاکم خرابم – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب هشتم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – تا نغمه حسین نوایش به ما رسید – غزل مصیبت
بخش دوم – والا علی اکبر زیبا علی اکبر – مدح حضرت علی اکبر (ع)
بخش سوم – یک طرف اکبر به میدان می رود دامن کشان – زمینه
بخش چهارم – یم فاطمی در سرمدی – زمینه
بخش پنجم – ای رخت شمع شب تار اباعبدالله – واحد
بخش هفتم – دیوونه منم عاشقی که دلخون منم – تک
بخش هشتم – نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را – ذکر

مداحی حاج محمود کریمی شب هفتم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – آقا امشب چه خوبه به اینا نظر کنی – روضه
بخش دوم – یادم نمیره پسرم به سینه ناخن زدنت – روضه
بخش سوم – همراه بابایی هم قد سقایی – زمینه
بخش چهارم – مادر لالا بکن خوابی – زمینه
بخش پنجم – ای عزیزکم صدات می گیره – واحد
بخش ششم – پریدند و گشتند و شمشیر با هم – واحد

مداحی حاج محمود کریمی شب ششم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – من چشمه جوشانی از خون خدایم – غزل مصیبت
بخش دوم – حضرت قاسم ابن الحسن (ع) – روضه
بخش سوم – پر از هلال روی ماه قاسم – غزل مصیبت
بخش چهارم – از خیمه داره میاد بیرون – زمینه
بخش پنجم – اگر من و رها کنی چون چون و چرا نمی کنی – زمینه
بخش ششم – من که برا تو مردن آرزومه – واحد
بخش هفتم – شکن در شکن شده یاس گیسوی من من یاسمن – واحد
بخش هشتم – با شهیدان که می شینم اوج پرواز رو می بینم – شور
بخش نهم – نفس نفس می خوانم تویی تویی درمانم – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب پنجم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – نماز صبح رو پشت تو خوندم و گفتم یه دعا – غزل مصیبت
بخش دوم – اومدم فدای سرت بشم همرزم علی اصغرت بشم – زمینه
بخش سوم  – کشیده آه عبدالله شده از راه در گودال آگاه تا عبدالله – واحد
بخش چهارم  – من تو خیمه تو، تو میدونی – واحد
بخش پنجم – آرام جان مصطفایی حسن یا ابن علی – تک
بخش ششم – نسیم به پرچم می خوره – شور
بخش هفتم – پر می زنم تا کربلا – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – تو اجازه بدی مادر شهید بشم – روضه
بخش دوم – ماه شب تار زینب ، سالار زینب – زمینه
بخش سوم – مرده بدم زنده شد عشق تو را بنده شدم – زمینه
بخش چهارم – با اقتدار پشت حسین ایستاده ای – واحد
بخش پنجم – ارباب بی کفن ای دور از وطن ای – واحد
بخش ششم – دیوونه منم عاشقی دلخونه منم – شور
بخش هفتم – میدونم بدم میدونم که نمیکنی ردم – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – عمه دلم آشوبه امشب – غزل مصیبت
بخش دوم – عطر بابامه بوی سیبه عمه کمک کن بابام اومد – غزل مصیبت
بخش سوم – انی کنت لک فدا – روضه حضرت رقیه (س)
بخش چهارم – از اینکه موندی تو راه بهم برخورد – زمینه
بخش پنجم – دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم – زمینه
بخش ششم – نگو رقیه بگو کمال روضه – واحد
بخش هفتم – آوردنت خودت نیومدی – دودمه

مداحی حاج محمود کریمی شب دوم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – مجلس ما یابن الحسن منوره به نور تو – روضه
بخش دوم – در دل خود تکیه می بندیم ما – روضه
بخش سوم – بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود – زمینه
بخش چهارم – حسین تو راهه – زمینه
بخش پنجم – سایه سار حرم بیا برگرد – واحد
بخش ششم – تو مولایی آقا نداری نظیری – واحد
بخش هفتم – به زمین خشک کربلا آقام رسیده – تک
بخش هشتم – من با غم خوشم مرحمه روی دردم – شور

مداحی حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۴

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,670
  • بازدید کلی : 10,655